دستنوشته های امیر علی نبویان
لبم چه نانجیب و وقیح زیر بار لبخند می رود...
همچون جوانکی سوگوار،
به آغوش همسایه روسبی!
دلم برای تو تنگ است...
امیر علی نبویان
+ نوشته شده در یکشنبه دهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 21:12 توسط ملیکازرگران
|
لبم چه نانجیب و وقیح زیر بار لبخند می رود...
همچون جوانکی سوگوار،
به آغوش همسایه روسبی!
دلم برای تو تنگ است...
امیر علی نبویان